Miraj. (Copyright Alexandru Balogh)

marți, 24 iulie 2012

Monica Macovei

Am asistat zilele astea de cand cu suspendarea lui Basescu, un atac furibund asupra statului roman din partea autoritatilor europene si americane. Sigur, intr-o masura mai mare sau mai mica, mai degraba mica, vezi scrisoarea deschisa adresata Parlamentarilor europeni, sa zicem ca am putea accepta aceste critici. Ceea ce in mod personal insa nu pot admite nici in ruptul capului, este cum un europarlamentar roman, ales si trimis acolo din partea Romaniei de catre cetatenii romani pentru a apara interesele ROMANIEI in parlamentul european poate cere retragerea dreptului de vot a romaniei in CE si mai ales blocarea fondurilor europene destinate Romaniei. Nu am facut facultatea de drept insa am mai citit si eu cate ceva. Sigur, nu sunt un profesionist in ale dreptului si s-ar putea sa fiu combatut destul de usor de catre profesionistii in drept, insa mie imi pare ca suna a tradare, ceea ce e caz penal. Ma mir ca nu se sesizeaza nimeni in aceasta speta, mai ales ca la adresa lui marga s-au mobilizat rapid, dosar penal in cateva zile. M-ar intersa sa vad un rezultat la un dosar penal pentru tradare deschis pe numele doamnei Monica Macovei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu