Miraj. (Copyright Alexandru Balogh)

marți, 24 iulie 2012

Antonescu: presedinte sau demisia

Antonescu a anuntat in Parlamentul Romaniei ca daca nu va fi demis Basescu la referendum el pleaca definitiv din politica romaneasca.Sincer, mi se pare prima dovada de om politic serios din Romania postdecembrista. De ce? Pentru ca USL a recurs la suspendarea presedintelui la presiunea strazii, a poporului, ziceau ei. Pai daca poporul nu-l demite, inseamna ca tu, presedinte USL, ori ai mintit ca ai luat aceasta decizie la presiunea poporului, ori nu stii de fapt ce doreste poporul. Si intr-un caz si in celalalt, mi se pare de bun simt sa pleci. In acest caz special insa, mai e o miza: daca eu, Antonescu, afirm de ani de zile ca Basescu face rau tarii, ma lupt atat cat pot politic sa fac ceva pentru a opri aceasta stare de lucruri, intr-un fel sau altul prin actiunile mele polarizez poporul, ei bine daca dupa toate acestea poporul il alege pe Basescu, eu ce dracu mai caut in politica? Pot face bine cu forta? pot eu forta poporul sa vada ca a fost furat, batjocorit, jignit, saracit etc? Mai daca dupa toate astea ei inca il aleg pe Base, inseamna ca am un popor masochist caruia ii plac toate de mai sus. In acest caz inseamna ca nu am inteles vointa poporului si iar tre sa plec. Pana una alta ... respect Antonescu pentru gestul facut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu