Miraj. (Copyright Alexandru Balogh)

joi, 19 noiembrie 2009

Dezgustul politic.Ne meritam soarta.

Dezgust. Singurul sentiment care ma incearca in ultimele zile. Ma uit la tv si nu-mi vine sa cred: Basescu cu sleahta lui de nesimtiti gen Elena Udrea, Boc and company, Geoana, Vadim, Becali. Toti o apa si-un pamant. Singurul care face nota disonanta in aceasta sleahta este Antonescu si singurul care pana in prezent s-a inscris in aceasta lupta cu un program, un program care este si fiabil si nu doar "un program". Ma incearca aceasi senzatie de voma pe care o aveam acu 5 ani cand am plecat in America. Cat am fost plecat insa imi doream sa fiu acasa. Blestemul pamantului si-a spus cuvantul si-n cazul meu.
Senzatia de voma si dezgust se datoreaza faptului ca am urmarit cu atentie aceasta campanie electorala pentru renumitele si mult ravnitele (doar din partea candidatilor) alegeri prezidentiale. De 15 ani de zile tot spun ca ne meritam soarta si nu mi-am schimbat parerea. Nu se poate ca un om ca Basescu sa mai aiba peste 30% din voturile romanilor, la fel cum, pentru mine personal, nu se poate ca unul ca Geoana (nimic personal cu el ca om, ci cu PSD ca partid) liderul partidului PSD, sa aiba sanse reale de a castiga alegerile. Se pare ca 5 ani au fost de ajuns ca sa uitam cum in 2004 am mers cu mic cu mare la vot si am votat Basescu, nu neaparat ca ne placea de el, ci numai sa nu mai iasa PSD, nu conta candidatul. Bine, in cazul asta nici imaginea lui Nastase nu a ajutat PSD sa castige alegerile.
Strategia PSD a dat roade insa. Cand se vorbeste de PSD acum, se vorbeste de Geoana, dar nu mai pomeneste nimeni de alde Nastase, Mitrea etc, care acum stau in umbra de tot, de dragul imaginii partidului, dar care, Geoana odata ajuns presedinte, vor iesi ca albinele la miere la suprafata. Ne vor conduce din nou cei pe care i-am injurat in perioada 2000-2004 cum il injuram acum pe Base cu clica lui. Si-si vor continua seria de furturi intrerupta inca 5 ani de zile. Nu am uitat marile furturi si mite date PSD din seria marilor privatizari. Sa va amintesc doar contractul Behtel pentru autostrada Bors-Bucuresti, contract acordat fara licitaie, contract extrem de pagubos pentru Romania din punct de vedere financiar. Am pierdut ajutorul Europei pentru construirea autostrazii de exemplu, trebuie onorat contractul pe care acum trebuie sa-l platim din banii nostrii, platim anual dobanzi enorme etc etc. Cine a urmarit stie despre ce vorbesc. Iata una din marile realizari PSD, realizare care odata cu revenirea PSD la putere, nu ma indoiesc ca vor reveni cu si mai multa forta in actualitate.
Oprescu. Am impresia ca face jocul lui Basescu. Aruncat in campanie ca sa ia din voturile PSD si PNL si a asigura ascenderea lui Basescu in turul 2.
Vadim. Pacat ca a ramas comunist. Mi-ar placea si as vota si sustine un presedinte nationalist. Avem nevoie de unul. Din pacate, Vadim nu s-a despartit niciodata de partidul comunist, perpetuat de actualul PSD de la revolutie incoace. Se indoieste cineva de faptul ca in 2000 a fost aruncat in lupta de catre Iliescu? Era cel mai usor de invins in turul 2 dintre contracandidati, asa cum s-a si vazut de altfel. Cine l-a vazut aseara pe Vadim la antena 3 cum ii injura pe toti si-l lauda pe Geoana, numindu-l tot timpul Mircea, folosirea numelui mic cand vorbesti de un contracandidat la presedintie denota o apropiere mai mult decat necesara, stie despre ce vorbesc.
Gata pe ziua de azi. Sa votati bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu